Пастите за зъби Aquafresh са пръв избор за устна хигиена от повече от 40 години. Поколение след поколение разчитат на Aquafresh за чисти и защитени зъби, и здрави и весели усмивки. Милиони хора по цял свят гледат на Aquafresh като на част от тяхната дневна рутина.
Aquafresh е разработена през 1973 от SmithKline Beecham със замисъла да бъде водеща марка за устна хигиена. SmithKline Beecham знаели, че за да бъде успешна на пазара, Aquafresh трябва да притежава уникално качество, различаващо я от своите противници. Измислили две:
Нуждите и желанията на клиентите постоянно се променят и изменят. Поради тази причина, компаниите трябва така да разработват продуктите си, че постоянно да бъдат в крак с модата и да изглеждат привлекателни на пазара. Вниманието и интереса към устната хигиена се увеличават значително и в резултат възникват нови нужди. Хората искат да предотвратяват криесите, да имат свеж дъх и да се чувстват уверени в начина, по който изглеждат зъбите им. В началото на осемдесетте вече било крайно време да бъдат направени някои промени в оригиналната паста за зъби Aquafresh, в отговор на нововъзникналите тенденции. Бил задвижен план за разработка на "продуктите на бъдещето".
Това било от изключителна важност за изкачването на Aquafresh на върха на пазара. Клиентите започнали да стават все по-запознати с оралната хигиена, а борбата с отлаганията по зъбите станала сериозен проблем.
Така в задачата си да удовлетвори различните тенденции на пазара, Aquafresh започнали разработката на аспекти от пастите за зъби, които включвали различни вкусове, пасти за зъби в тубички и трето червено райе. В резултат на маркетинг изследвенията и стрятегиите, стоящи зад Aquafresh Whitening, портфолиото им се е разраснало до разнообразието, което виждате днес.
Повече информация за продуктите на Aquafresh може да намерите тук:
Пасти за зъби за бебета и деца Аквафреш